Vakz said:
Any swedish person wanting to know more, or any brave enough person to use google translate on a forum, there guy himself has written in this thread: https://www.flashback.org/t1612034
Haha that was quite a fun read

Quite odd that he actually had three police uniforms...
Loved this part:
"Nä, men jag delade med mig av min blogg på Facebook, där jag har min jämnårige granne som vän. Han blev lite fundersam o frågade lite."
"Men det var jag själv som anmälde mig till Strålsäkerhetsmyndigheten. O de överreagerar ju så... Jag hade t.ex mitt Radium i sovrummet, men de ville bestämmt komma ner o mäta i min lägenhet. Så nästa dag ringer det o så är det polisen som beordrar mig att gå ut ur lägenheten med händerna över huvudet. Folk i skyddsdräkter kommer fram till mig med mätare o scannar hela kroppen! Så jävla tramsigt!"
I loled quite hard
Googled translated:
"Nah, but I shared with you my blog on Facebook, where I have my peers neighbor as a friend. He was a little hesitant o asked little."
"But it was me who reported me to the SSM. Oh they are so over-react ... I had my example Radium in the bedroom, but they did bestämmt come down o measure in my apartment. So the next day calling the o, it's the police who orders me to leave the apartment with his hands over his head. People in protective suits come up to me with o meter scans the entire body! So damn frivolous!"