Nej, den är självklart min!Kenko said:Nej, det där är min röda bil!Queen Michael said:Det här är min röda bil.
Nej, den är självklart min!Kenko said:Nej, det där är min röda bil!Queen Michael said:Det här är min röda bil.
Well this is strange. I don't think I've ever even checked WarCry before. Not that I really remember when I or why I first registered here, but I'd assume it was after someone pointed out Zero Punctuation for me.Incredible Bullshitting Man said:But, The Escapist was founded in 2005...Ei voi ymmärtää. Vai tulitko WarCryn puolelta?Axeli said:Yes, of course... I don't think I posted much anything for the first couple years though. Or even lurk properly.Nazz3 said:^ He meant your join date
...Niin, ja jotain punaisista autoista.
Siis molemmathan on täyttä kuraa, mutta Peli Koirien haukkumisesta sai vielä joku aika sitten aika helposti bannit, siksi sen olemassaolo ottaa päähän hiukan enemmän. Lyön sitä kirveellä sarjan tekijät sentään puolustelevat sarjaansa näillä foorumeilla, mutta Peli Koirien tekijä kun sattuu olemaan yksi Todellisuutta pakeneva henkilö sivuston pääpiruista, niin helppohan se on antaa banaanivasaran heilua.Unia said:Sanoisin että Lyön sitä kirveellä on paskin sarja ikinä, mutta en ole varma voiko sitä edes sanoa sarjaksi.Moosh50 said:Game Dogs on PASKIN sarja ikinä.
Translated: I don't like Game Dogs.
Translated: I mildly disagree with above poster.
Lol I also think it's funny how my English friends think everybody from Oz sounds like Mick Dundee *rolls eyes*Master_Spartan117666 said:Ah, I love how us Australians portray more, ah, 'feral' Australians.Red Bomb said:ya brudda, ay juss gat dis sweet-asss fya red cyar. Maaan dis is some bareshite ryt herre.
A beer for anyone who can 1) pronounce it and 2) guess where Im from/live.
Obviously, if you can translate it, you're from Oz.
Where you are now?
NO IDEA.
Here's mine:
Eey bru, siiikaz Soobaroo u got dere MAAAAYTE!
I'm not, he's a person =]7moreDead said:Damn ninja'dMissPixxie said:Dwi'n caru defnyddiwr o'r enw Pandy mwy na neb arall yn y byd. <3
Edit: Also, Dyma fy nghar coch.
Pa Pandy rydych yn dod wedyn?
I can't remember too much Welshso incase I spelt/said it wrong...What Pandy you from then?